Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

«Δεν υπάρχουν παπαράτσι στην Ελλάδα, όλα είναι κανονισμένα» (Ποιος το είπε;)



«Μου κάνει καλό στην ψυχολογία μου να είμαι χαμηλών τόνων. Για να είμαι στο επίκεντρο των media θα πρέπει να πουλήσω κάτι από την καθημερινότητά μου» δήλωσε γνωστός τραγουδιστής.

Ο λόγος για τον.....
Νίνο, ο οποίος μιλώντας στο «Dromos Fm» και τον Θέμη Γεωργαντά συμπλήρωσε: «Να πάω για παράδειγμα για μπάνιο και να έλθουν να με φωτογραφίσουν τα περιοδικά. Ακούω κάποιους που λένε ότι υπάρχουν παπαρατσίστικες φωτογραφίες. Δεν υπάρχουν παπαράτσι στην Ελλάδα. Όλα είναι κανονισμένα. Ακόμη και όσοι πηγαίνουν τα παιδιά τους βόλτα στο πάρκο, δίνουν ραντεβού με τους φωτογράφους για να τους τραβήξουν. Όλα είναι στημένα και εγώ ντρέπομαι να συμμετέχω σε κάτι στημένο».
Ο τραγουδιστής μίλησε και για την οικονομική κρίση και πόσο αυτή έχει επηρεάσει και τη δική του ζωή λέγοντας: «Οι μέρες που δουλεύουμε και τα μεροκάματα που παίρνουμε έχουν πέσει πάρα πολύ. Τα αστρονομικά ποσά που ακούγονται δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα και πέρα από αυτό έχουν στενέψει πολύ και όλα τα καθημερινά πράγματα για όλους».
Δείτε το video από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star:

Δείτε το βιντεο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου