Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Αποκλειστικο:Ο Άρης Πλασκασοβίτης μιλάει στο Tv Story για όλα!!



Σας παρουσιάζω τον Άρη Πλασκασοβίτη.Το γνωρίσαμε και τον αγαπήσαμε μέσα από το Greek Idol.Είναι πολλά όμως αυτά που δεν ξέρουμε.Ο Άρης μιλάει στο Τv Story για όλα!


Tv Story:.Άρη πως ήταν  τα παιδικά σου χρόνια στην Κέρκυρα;

Άρης:Έζησα πολύ όμορφα παιδικά χρόνια στην Κέρκυρα.Είχα την τύχη στη γειτονία που μεγάλωσα να γνωρίσω άλλους 20 υπέροχους ανθρώπους και να μεγαλώσω μαζί τους.Θυμάμαι με τους φίλους μου πηγαίναμε για εξερευνήσεις σε εγκαταλελειμμένα κτήρια,βρίσκαμε αυγά από φίδια και το παίζαμε ειδήμονες ότι εμείς ξέρουμε από αυτά και να στείλουμε τα αυγά για εξέταση..(γέλια) και αν συνεχίσω δεν θα τελειώσω ποτέ!

 Δεν διανοήσε τι έκανα μικρός με τους φίλους μου.Μου λείπουν πάρα πολύ εκείνα τα χρόνια στην Κέρκυρα.Ακόμα κρατάμε επαφές με τα παιδιά μάλιστα πριν  μέρες συζητούσαμε να κάνουμε και ένα reunion μετά από 10 χρόνια.Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως μου έχει λείψει και το σχολείο,όλοι αυτή η τρέλα που κουβαλούσα τότε,κοπάνες,μπιλιάρδο..(γέλια) αλλά ποτέ δεν επέτρεπα στον ευατό μου να μην είμαι διαβασμένος.

Τελείωσα εκεί το σχολείο,πήγα στο ωδείο ήμουν στην χορωδία του ωδείου(βασικός τραγουδιστής),έκανα πιάνο,ξεκίνησα χορό στα 17 Hip-Hop,πιο πριν χορεύαμαι  με τους φίλους μου στης πλατείες της Κέρκυρας,free style και break dance...Έχω πολλά να πω,αλλά δεν θα τελειώσω ποτέ.



Tv Story.Τα παιδικά σου όνειρα ποια ήταν;

Άρης: Από μικρός ονειρευόμουν αυτό που προσπαθώ να κατακτήσω τώρα.Τη μουσική,το perfomance.Μια ζωή θυμάμαι την μαμά μου να μου λέει ότι έκανα πως έδινα συνέντευξη και μιλούσα για την μουσική μου(γέλια),αλλά και εγώ θυμάμαι να χορεύω και να τραγουδάω,στο σχολείο,στο σπίτι,παντού.

Έλεγα πάντα "Θα φύγω στην Αθήνα,και από την  πρώτη μέρα δεν θα αφήσω τίποτα ανεκμετάλλευτο.Θα γίνω αναγνωρίσιμος θα βγάλω δικά μου τραγούδια,θα εκφράζομαι και θα δίνω όλο μου τον ευάτο σε αυτόν τον όμορφο κόσμο που θα θέλει να εξερευνήσει τον εσωτερικό μου κόσμο μέσα από τη μουσική μου."

Είχα από μικρό πολύ ψηλά τον πήχη και πάντα διεκδικούσα τα καλύτερα για μένα και συνεχίζω.



Συνεχίζεται




Tv Story.Από ποια ηλικία ξεκίνησες τον χορό; Σε ποια ηλικία είχες κατασταλάξει ότι θα ασχοληθείς με τον χορό,το τραγούδι και  την ηθοποιία;

Άρης: Όπως σου ξανά είπα από μικρός ήξερα τι ήθελα να κάνω.Γι΄ αυτό και έβρισκα ευκαιρίες όπως το ωδείο,τη χορωδία, τη σχολή χορού έλεγα στους γονείς μου να με γράψουν για να μάθω.

Το χορό τον ξεκίνησα στα 17 μου.Πήγα σε μια σχολή όπου εκεί με είδε η αγαπημένη μου δασκάλα Νίκη Γιάννου και από τότε μπήκα στην ομάδα της.Κάναμε παραστάσεις.Ήταν τέλεια!!
  
Τώρα η υποκριτική δεν είχε πότε θέση στα σχέδια μου ή στο μυαλό μου,ούτε για πλάκα.Απλά προέκυψε.Σαν τέχνη όμως με κατέκτησε και αυτό.




Tv Story:Οι γονείς σου ήταν θετική στο να ασχοληθείς με τον χορό,το τραγούδι και την ηθοποιία;
 Υπήρχε κάποια καλλιτεχνική φλέβα στην οικογένεια;

Άρης:Όλοι οι οικογένεια είναι γεμάτη με μουσικούς και τραγουδιστές.Νομίζω την φωνή την πήρα από την μητέρα μου και την γιαγιά μου.Φωνάρες και οι δύο!!(γέλια)..

Ο αδερφός μου τελείωσε και αυτός το ωδείο και έμαθε ακορντεόν,πιάνο,κιθάρα και συμμετείχε στης κομπανίες της Κέρκυρας.Ο ξάδερφος μου είναι πιανίστας και δάσκαλος πιάνου και μουσικής,χαμός σου λέω(γέλια).

Οι γονείς μου δεν μου έφερναν αντιρρήσεις.Ιδιαίτερα ο πατέρας μου ήθελε να έχω την μουσική και τον χορό σαν χόμπι και όχι σαν επάγγελμα.Μου έλεγε" Γίνε ιατρός,κάνε κάτι άλλο και κράτα την μουσική και τον χορό για το κέφι σου".Στο τέλος όμως τον έπεισα!!(γέλια).


Tv Story:Στα 19 ήρθες στην Αθήνα όπου και σπούδασες φυσικοθεραπεία,πως προέκυψε αυτό;

Άρης:Σκεφτόμουνα απλά ότι τίποτε δεν είναι σίγουρο και θα ήταν καλό να έχω και μια βάση σε θέμα δουλείας αν δεν τα καταφέρω.Και έτσι πήγα και σπούδασα φυσικοθεραπεία μιας και την αγαπώ πολύ.Παράλληλα είχα μπει και στην κρατική σχολή χορού και είπα πως μπορώ να τα συνδυάσω και τα δύο.Μου αρέσει πολύ να μαθαίνω και να διερευνώ το ανθρώπινο σώμα είναι πολύ ενδιαφέρον επάγγελμα.



Tv Story:Συμμετείχες σε μια πολύ μεγάλη και επιτυχημένη θεατρική μιούζικαλ παράσταση όπου και συνεργάστηκες με γνωστούς καλλιτέχνες.Πως ήταν αυτή η εμπειρία;


Άρης:Αυτή την ευκαιρία μου την έδωσε ο Γιώργος Καπουτζίδης και η Θέμιδα Μαρσέλου.Το Rent σημαίνει πολλά για μένα.Μου έμαθε πράγματα,με εξέλιξε και με ωρίμασε.Ένιωσα τόσο τυχερός που κατάφερα να τσαλακώσω την εικόνα μου τόσο πολύ και να διερευνήσω και το γυναικείο κόσμο μιας και έκανα μια Drag Queen (μου πλέον πιο εύκολο να πλησιάσω μια γυναίκα,ξέρω ακριβός τι θέλει  και πως σκέφτεται)(γέλια)..


Οι συνεργασία μου με όλους αυτούς ανθρώπους ήταν άψογη,στις πρόβες ρίχναμε τρελό γέλιο,μου έδειξα πολλά πράγματα γιατί δεν είμαι ηθοποιός με τη βούλα και σίγουρα έχω να μάθω πολλά.Υποδυόμουν τον Angel,ένα όμορφο νεαρό αγόρι που ήταν ομοφυλόφιλος.Ερωτεύεται και μεταφέρει στις καρδιές όλων τα πιο όμορφα μηνύματα."Ζήσε με αγάπη","Ζήσε με πάθος και αντιμετώπιζε τα πάντα με χιούμορ στη ζωή σου".
Χάρηκα τόσο πολύ που τον γνώρισα και γίναμε φίλοι.Μου έμαθε τόσα πολλά!Ανυπομονώ να ξανά παίξω σε μιούζικαλ!!

Tv Story:Για πες μας πως αισθανθικές στην πρώτη odision του Greek Idol όπου και συνάντησες τους κριτές;Και πως αισθάνθηκες και στο πρώτο live σου στη σκηνή του Idol;

Άρης:Και στα δύο είχα τρελό άγχος,διαφορετικό όμως.Στην odision θυμάμαι ότι είχε αρχίσει να κλίνει λίγο ο λαιμός μου,να στραβοκαταπίνω συνέχεια.Ένιωθα πολύ περίεργα,σκεφτόμουν ότι έπρεπε να εντυπωσιάσω και να κερδίσω μια θέση μέσα στο παιχνίδι.


Στο live από την άλλη είχα άγχος αλλά ανυπομονούσαstudio και στους τηλεθεατές όλη αυτή την πώρωση και την τρέλα που είχα εκείνη τη στιγμή.Όλα τα όμορφα συναισθήματα που κρύβω μέσα στην καρδία μου για τη μουσική.Την περίμενα εκείνη την μέρα σαν τρελός!!


Tv Story:.Ποια ήταν οι αγαπημένη δίκη σου εμφάνιση στο Greek Idol;

Άρης: Το κάθε live είχε την δικιά του μαγεία.Τα ευχαριστήθηκα όλα!
Αν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια θα ήταν το πρώτο,το δεύτερο,το τέταρτο και το τελευταίο μου live.Ήμουν τυχερός στην επιλογή των τραγουδιών.

  
Tv Story:Πάμε τώρα στο έβδομο live του Greek Idol.Ήσουν υποψήφιος για αποχώρηση μαζί με τον Παναγιώτη Τσακαλάκο.Εκείνη την στιγμή περιμένοντας τα αποτελέσματα τι αισθανόσουν;Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων πως αισθάνθηκες;Περίμενες πως εσύ θα έφευγες;



Άρης:Το ήξερα ότι θα φύγω,το ένιωθα μέρες πριν.Θυμάμαι που το έλεγα και στη Μαλού.Δεν ένιωθα κάτι απαραίτητα,ήθελα απλά να ακούσω το αποτέλεσμα.Γι΄ αυτό και μόλις η Ρούλα Κορομήλα ανακοίνωσε το αποτέλεσμα χαμογέλασα,ήμουν καλά!

Το μόνο που σκεφτόμουν και με στεναχώρησε είναι ότι θα μου λείψουν τα παιδιά,οι κριτές,η Ρούλα,οι πρόβες,ότι θα έχανα όλο αυτό το πράγμα.Κατά τα άλλα όλα καλά.



Tv Story: Έχουν περάσει σχεδόν 2 μήνες από την λήξη του Greek Idol. 
 Νικητής ήταν ο Παναγιώτης Τσακαλάκος.Πώς το είδες το αποτέλεσμα;

Άρης: Χάρηκα για τον Παναγιώτη,είναι γνώστης του αντικειμένου,έχει πολύ ιδιαίτερη χροιά και δουλεύει σκληρά γι΄ αυτό που ονειρεύεται να κάνει!
Και ο Παναγιώτης και η Μάλου άξιζαν αυτή τη θέση.Μπράβο τους!
Tv Story:Με τα παιδιά από το Idol έχετε επαφές;Έχεις κάνει κάποιες δυνατές φιλίες από το παιχνίδι;

Άρης:Ναι κρατάω επαφές.Μιλάω με την Κέρεν και με τον Γιώργο,για τον λόγο πως αυτή την περίοδο κάνουμε περιοδεία με την Έλλη Κοκκίνου,αλλά και γιατί γίναμε φίλοι.Μιλάω με την Μαρία,με την Κατερίνα και σίγουρα  με την Μαλού,ήρθαμε κοντά στο παιχνίδι ήταν η παρηγοριά μου και εγώ η δική της.(Γέλια)

Tv Story:Για πες μας Άρη πως σε αντιμετωπίζει πλέον ο κόσμος;Τα κορίτσια;Τι σου λένε στον δρόμο;Σε έχει επηρεάσει καθόλου όλο αυτό;

Άρης:Είναι το πιο όμορφο συναίσθημα να σε σταματάει ο κόσμος στο δρόμο και να σου εκφράζει τον θαυμασμό του και την αγάπη του.Με γεμίζει απόλυτα αυτό το πράγμα και με κάνει να θέλω να δουλεύω όλο και πιο πολύ για εκείνους αλλά και για μένα.Δεν το έχω συνηθίσει ακόμα,υπάρχουν στιγμές που έρχομαι σε τρελή αμηχανία,ιδιαίτερα αν κάποια θαυμάστρια ζήτηση κάτι περίεργο.Δεν το αφήνω να με επηρεάσει μόνο κακό μπορεί να μου κάνει.



13.Πως ήταν το καλοκαίρι σου;

Άρης:Δουλεύω αλλά κάνω και της διακοπές μου.Κλέβω κάποια 3ήμερα για προσωπικές διακοπές με φίλους.Ευτυχώς είχα δουλεία και συνεχίζω.

14.Είχες δηλώσεις στης odision του Greek Idol πώς "ήρθα στο Greek Idol για να ανοίξουν οι πόρτες και να καταφέρεις να μπεις στο χώρο". 
Μέτα από το τέλος αυτού του παιχνιδιού τι άλλαξε;

Άρης: Αλλάξανε αρκετά πράγματα,σίγουρα προς το καλύτερο.Προσεγγίζω πιο εύκολα ανθρώπους ή και το αντίθετο,υπάρχουν περισσότερες προτάσεις για δουλειά.

Το Greek Idol μου έκανε κάλο τελικά!!


15.Άρη ήσουν μαζί με την Έλλη Κοκκίνου και κάποια άλλα παιδί από το Idol στην περιοδεία της.
Πως περάσατε;Ποιες οι συμβουλές που σας έδωσε η Έλλη Κοκκίνου;Ποια η σχέση σου με την Έλλη Κοκκίνου;

Άρης:Η Έλλη είναι ένας πάρα πολύ όμορφος άνθρωπος αλλά και εξαιρετικός συνεργάτης.Συνεχίζουμε της συναυλίες μας και περνάμε τέλεια.Γελάμε πολύ στις πρόβες και αυτή είναι η ουσία,να περνάμε καλά.

Η σχέση μου με την Έλλη Κοκκίνου είναι πάρα πολύ καλή.Καλαμπουρίζουμε,συζητάμε για μουσική και διάφορα πράγματα.Είναι απίστευτος άνθρωπος!Προσιτή,ευδιάθετη,αστεία,μάνα ώρες ώρες!!!

16.Τι θέλεις και εύχεσαι να γίνει από εδώ και πέρα για σένα;

 Άρης:Εύχομαι να υπάρχει περισσότερη μουσική στη ζωή μου,σωστοί συνεργάτες για να μπορέσει να δημιουργηθεί  κάτι πολύ όμορφο.Συναυλίες κάποιο Release από δικά μου κομμάτια.Όλα με τον καιρό τους!!Αργά σταθερά βήματα αλλά σωστά!!!

Να ευχηθούμε στον Άρη ότι καλύτερο από εδώ και πέρα.Πάντα με υγεία και χαμόγελο!!!























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου